Záruční a reklamační podmínky se řídí platnou legislativou a zároveň záručními podmínkami výrobce. Podmínkou k vyřízení reklamace je doklad o zakoupení zboží. Zároveň, je nutné spolu se zbožím zaslat záruční list s výjimkou značek, pro které se záruční listy nevystavují.
Uplatnění reklamace
Spolu s reklamovaným zboží kupující zašle záruční list, popis závady, doklad o zaplacení (kopie) a zpáteční adresu. V případě bezproblémově uznané reklamace bude zboží zasláno bezplatně zpět na uvedenou adresu. V opačném případě bude zákazník kontaktován a bude ujednán další postup.
Vaše reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě, tj. bez zbytečných odkladů, nejdéle však do 30 dnů, od doručení zboží.
Adresa k zasílání zboží pro reklamaci:
VIP GAS s.r.o.
Zručná 5
735 64 Havířov - Prostřední Suchá
Reklamované zboží nám nezasílejte na dobírku, taková zásilka nebude přijata a bude vrácena odesilateli.